Продавець "Osoba" - товари для військових та особистого використання. розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
327 відгуків
+380 (67) 965-54-40
Тетяна, клієнтський відділ

Програма Захисту Покупців

Програма Захисту Покупців

Програма захисту покупців

З метою захисту прав покупців ми створили програму захисту покупок на суму до 3 000 грн.

Всеукраїнський торговельний центр в інтернеті Prom.ua піклується про безпеку укладених угод, але гарантувати повну відсутність ризику неможливо. Програма Захисту Покупців створена з метою підвищення лояльності покупців до Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua шляхом створення фонду гарантування виплат покупцям, які постраждали від недобросовісних дій з боку компаній, розміщених на майданчику Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua.

Програма Захисту Покупців передбачає
можливість для покупців порталу,
потерпілих від шахрайства при
використанні ресурсу Prom.ua претендувати на
компенсацію до 3 000 грн, незалежно від
кількості замовлених товарів.

 

Програма Захисту Покупців

Умови

Операція придбання товарів повинна бути оформлена з використанням Prom.ua, тобто всі позиції замовлення повинні бути коректно оформлені через корзину Prom.ua.

 

Оплата товару була зроблена банківським або поштовим переказом за реквізитами, вказаними в особистих даних продавця, опублікованих на сайті компанії і покупець володіє всіма необхідними документами, що підтверджують факт оплати.

 

Покупець звернувся в правоохоронні органи з питання відкриття кримінальної справи щодо компанії — продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення.

Обмеження

Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців у разі, якщо:
  • Деталі здійснення угоди були з'ясовані, а сама угода була укладена «по телефону» і покупець не може надати копію листування з продавцем по електронній пошті;
  • Покупець набував «Послугу» у розділі «Послуги»;
  • Товар був доставлений особисто або особою, яка не є працівником пошти, або оплата була здійснена готівкою при особистій зустрічі (самовивезенні);
  • Покупець не надав достовірні контактні дані;
  • Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану з поверненням коштів після здійснення угоди, що є предметом звернення до адміністрації Prom.ua;
  • Товар, що є предметом угоди, ставився до списку заборонених до продажу товарів, чим порушував Правила розміщення інформації на сайті Prom.ua;
  • Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;
  • Товар, не був доставлений або був пошкоджений з вини служби доставки;
  • Товар був придбаний у продавця під замовлення (на момент оформлення замовлення через корзину Prom.ua товар мав статус «Немає в наявності» або «Під замовлення»);
  • Реквізити для оплати не опубліковані в одному з розділів сайту компанії і надані покупцеві в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з представником компанії;
  • Товар був доставлений покупцеві, але з якихось причин не задовольнила очікування клієнта;
  • З моменту оформлення замовлення минуло більше трьох місяців.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner